nufnang ads

Isnin, 5 November 2012

Kehidupan Baru..

Setelah berbagai laluan perit getir, penuh liku, dugaan demi dugaan, akhirnya terpaksa berpatah balik, sedih mengenangkan laluan yang bergelora, penuh dugaan, liku, aku tewas..

Gagal sekali, 2 x, 3 x, tak bererti aku gagal selamanya..

So sekarang apa pun hidup mesti diteruskan.. susah macammana pun, kena hadapi.. kena telan walaupun pahit.. rugi masa aku 2 tahun.. erm.. so sekarang aku dah mula balik hidup di Sungai Petani.. Apa aku buat sekarang? Hmm.. aku dah tanam serai dulu, tanam limau kasturi, lagi sebulan dua keluar kot hasil.. bela ayam kampung try tengok hasil macammana.. erm.. itu semua sampingan, kerja utama aku masih di sektor binaan.. renovation.. piping, eletrical works.. sambil tu ada jugak aku sambilan buat online business @ www.jrshoppe.blogspot.com... Jumpa lagi di coretan akan datang..

Tiada ulasan: